Monday 16 November 2009

默唸一千次「我做得到」

係公司就黎做到頂唔順的一刻,心中哼起「我,我做得到」!深信除了心中默唸一百次「I love my job」外,默唸一千次「我做得到」,就一定會做到!

加油!!!

我做得到
作詞:林振強 作曲:譚詠麟 編曲:盧東尼
唱:譚詠麟

我 我做得到 WOOH
我 我做得到 WOOH
心中我火熨及震盪
我思想也早已流汗
我雙肩敢把一切擔當
行動就像旭日前望
沒法擋
一生中許多窄彎路
要跨出堅忍的腳步
然而誰亦能全做到

目標清楚山不覺高 高溫的心窩似火造
未怕種種的風急與暴 潛能全投進行動裏
目標清楚天不覺高 YEAH YEAH YEAH
我定能做到 我做得到
我定能做到 我做得到
我定能做到 我做得到
我定能做到 我做得到
我定能做到 我做得到

No comments: